Dne 23. června 2005 mi přestala dobíjet Motorola MPx200. Při vyjmutí baterie jsem navíc zjistil, že se mi ulomil zobáček přidržující sim kartu na kontaktech. Obrátil jsem se tedy na firmu Cybex.cz, která mi mobil prodala.
Dále uvádím opis jejich odpovědi (můj původní dotaz se bohužel nezachoval):
"Dobrý den,
Zboží pošlete prosím přímo do servisu Mobil ASK, seznam servisních středisek naleznete zadní straně ZL nebo na stránkách www.mobilask.cz . Zkontrolujte, prosím, zda máte vyplněné datum na záručním listě, pokud ne, je potřeba si jej tam dopsat, měsíc slovem. Datumem prodeje se rozumí den, kdy se převzalo zboží od dopravce, případně osobní vyzvednutí na prodejně. Přidejte prosím ještě kopii faktury a dodacího listu, mate-li jej.
Nezapomeňte také uvést závadu, která se vyskytla na výrobku.
S pozdravem Alois Nešpor"
Neprodleně jsem tedy napsal firmě Mobil ASK:
"Vážení,
včera mi přestala nabíjet Motorola MPx200, kterou jsem si zakoupil v listopadu loňského roku u firmy www.cybex.cz . Po dotazu na tuto firmu, jak mám postupovat s reklamací jsem byl odkázán přímo na Vás. Cituji odpověď z Cybexu:
(Viz výše)
Pokud mi tedy jste schopni a ochotni odstranit závadu, žádám o sdělení podmínek doručení výše zmíněného mobilu do záruční opravy.
Popis závady: mobil nenabíjí, dále jsem při vyjmutí baterie zjistil, že se ulomil "zobáček", který přidržuje sim kartu na kontaktech.
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
Vladimír Bugdol"
Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat:
"Dobrý den,
telefon musíte zaslat k nám do servisu se záručním listem a průvodním dopisem, kde popíšete problém telefonu. Doba trvání opravy 4 - 5 dnů.
S pozdravem
dispečink"
Dne 24. června jsem mobil odeslal poštou.
30. června byl mobil zpět. Všechny uvedené závady byly odstraněny. Celý zadní kryt byl vyměněn. Mobil funguje bez problémů, baterie se nabíjí v pořádku.
Hodnocení servisu Mobil ASK: výtečné, lze jen doporučit.
Mobil ASK má v České republice pobočky v Praze a v Brně. Tato firma je autorizovaným servisem mobilů Nokia, LG, Motorola, Panasonic a od 1. června 2005 také mobilů značky Samsung.
P.S.: během popisovaného období se na některých diskusích objevily nevalné reakce na tuto firmu. Bez výjímky šlo o zakázky podávané osobně na pobočce. Z tohoto pohledu to vypadá, že je lepší reklamovaný mobil zaslat poštou. Dlužno dodat, že všechny zakázky byly nakonec vyřízeny uspokojivě.